jueves, 2 de abril de 2020

CONTACONTO

CARABUÑAS

Hoxe é xoves, e como todos os xoves na hora de ler, tocaríame lervos un conto. Non vai ser menos estando na casa, hai solución sempre a todo. Como o imos facer ? Pois con un vídeo conto. 

Teño que contarvos que foi o primeiro libro con que fixen un contacontos nun cole. Recórdoo porque ademais de ser a primeira vez que o facía fora unha experiencia moi bonita. A eles encantáralles, seguro que a vós tamén. 

Parece en principio un libro de medo pero ó final non é tanto, ata case é de risa, veredes! Esta versión en concreto está feita por nenos. 

ESPERO QUE VOS GUSTE ! 


10 comentarios:

  1. Hola son Saúl. Aproveito para felicitarte profe, parece que tes demasiados invitados porque lle falta un bo trozo o pastel. E certo o que dis de que falamos moito na clase. O que mais me gustou do conto de Carabuñas foi o que tiña nos botes e canto trepou a arbóre. Un saudo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moitas gracias Saúl! Teño poucos invitados pero moi larpeiros, xa viches. Alégrome que che gustara o conto, seguro que te riches moito!
      Unha aperta grande campeón!

      Eliminar
  2. Hola son Laura,felicidades profe, e un saudo para os compañeiros, gustoume moito o contó, ainda q o principio dabame medo o final acabéi rindo, moitos ánimos a todos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moitas gracias Laura!! Seguro que tardaches un montón en parar de rir, así me gusta. Alégrome moito que che gustara. Unha aperta grande para ti.

      Eliminar
  3. Hola son Camilo,pois a min podesme gardar un pouco bizcoito que as galletas xa as comin todas. JAJAJAJAJA.un saludo a TODOS

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Carai pois sí que estaban boas! Farei o biscoito de novo para todos, tranquilo. Unha aperta grande para ti.

      Eliminar

  4. bonjour professeur, joyeux anniversaire!!! https://www.youtube.com/watch?v=SPgLPGNsfH0

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ooh MERCI BEAUCOUP RITA. Bravo !!! Canto me alegro que me felicites en francés. Eres xenial. Unha aperta grande bonita.

      Eliminar
  5. Bos días a todos, teño moitas ganas de vervos e xogar con todos. Felicidades Profe, moitisimos bicos, nos tamén levaremos cookies cando comeze o cole.
    O conto e moi divertido, e moi gracioso cando a nena se burla de Carabuñas.

    ResponderEliminar
  6. Moitas gracias Lucía. Collo todos os teus bicos virtuais para encherme de enerxia. Xenial que eu tamén quero probar esas cookies.
    Alégrome moito que che gustara o conto.
    Unha aperta grande campeona!!

    ResponderEliminar