miércoles, 1 de abril de 2020

UN POUCO DE COCIÑA PARA HOXE !

BOS DÍAS ! 

Mirade a quen temos hoxe aquí... 
Saúl está moi activo nestes días de confinamento, fai os exercicios do profe Toño a conciencia e todas as tarefas que lle propoñen os demais profes. E onte, fixo un biscoito de laranxa que quere compartir con todos nós. 
Ollade!

E aquí tendes o resultado do biscoito. Que boa pinta ten reposteiro Saúl e moitísimas grazas! 


Proponos que subamos algunha receita, que vos parece? É unha idea xenial, eu apúntome. A ver se subimos unha chea delas nesta entrada para ocuparnos un pouco na cociña ou fotos vosas cociñándonos algo. Mandádemas ó correo e xa as subimos aquí. 

Estade pendentes e animádevos nen@s e familias !

Temos a unha nova proposta!! LUCÍA é a súa familia comparten con nós unhas COOKIES de chocolate negro e blanco. 

Debe de estar moi boas! Moitas grazas! 


BISCOITO DE CHOCOLATE DA PROFE

Aquí vos deixo a miña receita virtual e unha pequena mensaxe para vós. 


E mirade o resultado....cheguei tarde para a foto ! Apresuráronse a comerme un bo cacho, iso é porque está boísimo! Xa me contaredes se vos atrevedes a facelo. 

Non me lembrei de dicirvos que anotedes moitas cousas nos vosos diarios para que queden escritos para sempre os vosos días de confinamento e poidamos escoitarvos lelos á volta. 

Estades a facelo moi ben, estou orgullosa de vós!!

SORTE NAS COCIÑAS NEN@S, MANS Á MASA !

Temos mais atrevidos nas cociñas ! Mirade a CAMILO   
Fixo hoxe unhas galletas, saíronlle moi ricas. Canto me alegro por ti e por poder verte todos. 
Grazas por compartilo con nós !



Mais reposteiros con novos doces, NICOLÁS fixo unhas magdalenas que se comen cos ollos, non vos parece? 
Mirádeo coas mans na masa e o resultado. 
Moitas grazas Nico! 



7 comentarios:

  1. Aceptó o reto. Que boa pinta ten.

    ResponderEliminar
  2. Xenial Lucía, moitas grazas! Eu tamén o aceptei. Mañá subimos todo.

    ResponderEliminar
  3. Felicidades Profe!! por tu cumple y por el bizcocho que voy a hacer en los próximos días. Me gustó mucho verte.
    Nico

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias Nico!! Genial, seguro que te sale muy rico, ya me contarás. Buen finde campeón.

      Eliminar
  4. Boas tardes compañeir@s e profe oxe estivemos a facer rostillas!!!espero que todos estades ven un saludo

    ResponderEliminar
  5. O que non sei e como podo poñer as fotos do proceso e do choio rematado!!ains

    ResponderEliminar